Ozzy 4 år!

idag fyllde min lilla prins hela 4 år :) han är inte så liten längre. kommer ihåg när han var nyhemkommen och såg ut som en liten elchockad hårboll ^^ kom inte ut på ballkongen för tröskeln var för hög :P och vi hade mat i en gammal jätte liten minttablettsask, hihi kan inte ha rymts mer än en msk mat, och det var hans dagsbehov :P 
han fick lite bacon idag men mer har vi inte firat :(:/ han var ju värd en riktigt lång långpromenad men jag orkade inte och vid 8 gick jag till helena och började måla på idas tavla, den blir faktiskt fin :)
vi ska nog gå långpromenad imon ist, om min mensvärk och mitt skavsår tillåter det!

usch fasar för den 25 :( då får jag lön och måste beställa tid för kastrering till ozzy. jag måste kastrera honom nu annars kan han få cancer och det vill jag inte, sen är det bra för honom också.
men är så jävla rädd att han ska dö under operationen, det kan ju hända va fan som hälst! och kulorna kan ju ligga vart som hälst och så blir det komplikationer och han dör!
han är ju inte så ung längre. eller jo, bara 4 år men det är ju sent för kastrering. det måste göras NU iaf! vet inte när jag kommer ha pengar nästa gång och jag vill absolut inte vänta 4 år till eller något.

mammas bäbis :( vad ska hon göra med dig?
usch va rädd och orolig han kommer vara när vi går in där, han kommer skaka och jag kommer inte ha hjärta att se honom så och lämna honom så alldeles ensam och med ett sånt stort ingrepp  på gång :(
jag kommer garanterat gråta. fast jag ska försöka att inte göra det. tänk om det är sista gången jag ser honom i livet liksom? :( ne usch, får INTE tänka så!


Kommentarer
Postat av: ida

haha ne du nina, tror du att den den lilla kax hunden kmr dö, nejnej ! han klarar de där han :D våran lilla tuffing :D

2010-02-10 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0