värdelöst

har bara suttit framför datan här på jobbet hela tisdag och onsdag och idag ända till nu. börjar få ont i arselet och det finns inget mer att göra här på internet, har kollat allt jag vill kolla. vad ska man göra nu då?
fan va man klagar. här sitter jag och slöar och får as bra betalt, ja klart jag är tacksam!
men liiite vill jag ändå göra för pengarna jag får och det är ju as tråkigt o sitta såhär o göra ingenting! men å andra sidan så är det skönt. ja det är helt enkelt både bra och dåligt.

idag ska jag köpa min ÄLSKADE kamera iaf och den JÄVEL som ens RÖR den får en klappjävel!
jag ska ha eltejp runt armleden när jag har med den hos folk (jag är seriöst JA!) eller använda halsbandet man får med, och jag ska sätta fast den i fickan med säkerhetsnål!
ska också köpa dricka till fredag :) FAN VA KUL O DRA UT!!

igår fick jag idas mobil så nu är jag nöjd och glad! skickar gratis sms också :D härligt!

eme är utskriven nu by the way :D fan va glad jag blev när jag fick höra det igår! och hon och emelie kanke blir tillsammans igen, för vad är det? 3 gången? :P haha ja, bara hon mår bra så...
hon kommer till eme på lördag. vi kanske går ut alla 3, dom skulle höra av sig om dom vela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0