03:07


är hungrig, ska sova snart.
imon kanske de blir mat och dricka hos helena.
kanske.
annars får jag väl ligga här medans gustav är ute och festar.
ska färga håret imon också, bra.
har världens utväxt.
är nervös inför måndag, då börjar jag jobba igen.
men bara jag kommer dit och får träffa dom jag ska jobba med så blir det bra sen.
då vet jag vilka dom är.
första dagen är alltid värst, sen rullar det på.
känns jävligt läskigt också eftersom jag har haft det här trygga i fler månader nu och nu ska jag plötsligt ut i livet igen!
HATAR att hålla på såhär hela tiden!
man blir ett nervvrak!
jag vill ha samma ställe att gå till, samma personer att jobba med, samma tider och hinna lära känna platsen och människorna nån jävla gång!
hatar att alltid ha den där jävla "jag-är-ny-och-känner-ingen-och-kan-inget-och-hittar-ingenstans" känslan hela tiden!
man hinner inte slå sig ner typ, känna sig avslappnad, lugn och trygg.
utan man känner sig alltid uttittad och granskad.
vad man gör, inte gör, vad man säger och inte säger.
det är jobbigt och jag är så less på det.
jag vill gå till samma ställe och veta vilka jag kommer jobba med!
vara avslappnad och vara jag, och även om jag har en dålig dag så ska det vara okej!
man är inte alltid skiiit glad och vill prata hela tiden med alla.
men i ett sånthär jobb får man inte vara nåt annat.
jaja... godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0