Ericsson

tangentbordet har fuckat upp sig sa jag kan inte skriva med dom tre sista bokstaverna i slutet i alfabetet. kan inte gora gubbar heller! eller fragetecken. eler nagar andra tecken overhuvudtaget!
jaja, jag borjar iaf dar pa mandag igen!! ska till lernia pa mandag och hamta klader och skriva papper! ANTLIGEN!
det kommer inte hinna bli mycket pengar for jag blir nog bara dar en till tva manader tyverr...
men fan va jag ska snala och spara! och sa maste jag ju fortfarande soka sommarjobb! uuha, detta kommer bli jobbigt. jag kan\far INTE ga utan jobb i sommar! jag MASTE ha ett jobb!

jag som va till if metall idag o sokte a kassa, fraga inte varfor. bra tajmat! haha tajmat? |hitta fragetecknet!|
och greja hos arbetsformedlingen. for ingenting.

snart kommer gustav, da ska vi fira med choklad, film och harfarg! maste ju se normal ut i haret nu nar jag fatt jobb och grejor!


Kommentarer
Postat av: S.s

Va roligt för dig att du fått jobb. Men nu går du med i facket el a-kassan. Du får ett jobb snart. Ring Pfv o fråga, tro dom söker personer, kolla på arbetsförmedligen. Säger dom att du inte har utb. så säger du att du vet att de finns folk där som inte har utb. O SÖK nätter...

2010-01-15 @ 01:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0