Lördag

jahapp, nu gick gustav. vi har käkat pizza och nu ska jag knalla iväg till hemköp och köpa cola och något mer hade jag tänkt. malin kanske kommer sen å, men tror inte de, hon säger att hon ska göra det men sen är hon alltid för trött. så det blir hundarna och jag ikväll.

vill festa. det finns nästan inget bättre än att gå hem till en kompis, göra sig riktigt festsnygg medans man lyssnar på musik och dricker och pratar om allt o inget och förväntningarna inför kvällen. det är nästan det bästa, sen gå ut (om folk vill!). men mina kompisar är så tråkiga och vill aldrig ut (för att dom har killar), isf till nåt hak och sitta där. då kan man lika gärna vara hemma tycker jag! aja...

nu ska jag gå. min cola abstinens börjar bli jobbig ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0