lördagsjobb

jag har skrivit upp mig på jobb på lördag, men enligt emelie kommer vi inte få jobba ändå för förmiddagen går före oss som går em. men man kan ju alltid skriva upp sig och hoppas. jävla skit, jag som verkligen VILL! blir ju dubbla lönen då! typ 240/tim och det blir typ 2000 för EN dag! men får jag inte jobba i helgen SKA jag jobba nästa! och nästa också. och nästa och nästa och nästa. PENGAR :D!
sen blir det dricka med malin, poppe och fredrik på kvällen.

vill shoppa, va så jävla längesen jag gjorde de nu! malin och jag har bestämt att vi ska ut på stan en hel dag och titta och fika i slutet på februari när vi fått pengar :D ska bli så JÄVLA kul. vi har liksom aldrig kunnat göra nåt sånt för ingen av oss har haft råd, men nu SKA vi!

nu ska jag in i duschen sen sova. fredag imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0