Snuskdjur


Sasha löper och springer runt och låter och svankar och Ozzy är kåt (ingen nyhet).
såg precis att han försökte sätta på henne, omg, hur skulle detta ha slutat om jag inte avbröt?! :P :/
vilken konstig blandning på djur haha....

har precis städat. väntar på att gustav ska komma hem. som vanligt. han är hos tomas och elina.
är så sjukt sugen på nå gott men vet inte vad. choklad och cola skulle sitta fint men inge bra för varken tänder eller kropp. och i matväg är jag sugen på kina eller pizza! pizzan på alps pizzeria (nedanför brynäs backen) slår alla andra pizzerior med hästlängder! köp där nästa gång ni ska käka pizza!
men nu vill jag helst ha kina :D stark mat! men det kommer ju inte bli så... får äta en macka ist.

nu ska jag gå in på gratissms o skicka ett mess. jag är så jävla fattig att jag inte har råd med pengar till mobilen.
ett mess per dag är jag värd. bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0