utgång

imon blir det utgång för första gången på flera månader :D ska bli så jääääävla kul!
skulle egentligen bara dricka med malin, poppe och fredrik och bara va hemma hos dom hela kvällen men idag fråga eme om jag vela ut imon med henne och jag säger väl aldrig nej till sånt :D så hon ska med hem till malin imon (om hon får) och sen drar jag och eme ut för dom andra vill aldrig gå på krogen.
det ska bli så JÄVLA kul :D! fan vad jag längtar!

sitter här och försöker komma på en bra partylåt men nada, så ska snart fortsätta kolla på mr bean ist och sen sova.
men en riktigt gammal låt hitta jag och fan va roliga party minnen man har till den :) som en kväll när vi festa hos micke i andersberg jag, gustav, eme, malin, tomas, line, richard osv :P alla dom drack nåt päronvin som dom fått av marcus i paralellklassen men grejen var att den hade inte fått jäsa tillräckligt eller vad det var och alla som hade druckit av den blev skit dåliga under kvällen och dagen efter! haha :P utom jag för jag drack inte av den :P (jag och gustav hade precis blivit tillsammans också nån vecka tidigare tror jag) sen berättar gustav att han hade somnat på bussen hem (han var skit full) men vaknat preciiis hemma och dagen efter låg han och spydde som en gris och det lukta päron i hela badrummet och ola kommer och säger "det måste vara något du ätit :/"! HAHAHA! han fatta ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0