Gammal dikt ♥

Ibland räcker orden helt enkelt inte till
Hur mycket man än formulerar
Bokstaverar
Substiterar
Så går det bara inte.

Det är svårt att förklara för någon
Hur mycket man saknar
Älskar
Behöver
Och man förlorar fotfästet varje gång man försöker.

Det är sant (...)
Snart finns det inga tårar kvar
Så många nätter som jag tänkt på dig
Alla
sekunder
Minuter
Timmar

Av nålstick i hjärtat.

Nån dag ska allt bli som förut
Även om det tar tid
Och sen ska jag släppa dig fri
Och låta dig flyga
Precis som alla andra.

Hela jag töms på luft
Och jag liksom kippar efter andan
Men (...)
Jag ger aldrig upp dig
För jag vill vara med dig tills solen
Ramlar ner från himlen
Och det vet du.




Gav den till Gustav en gång.


Kommentarer
Postat av: S.s

Jätte vacker!!! <3 <3 <3

2010-07-30 @ 01:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0