Im so fucking awesome!

sov i stugan inatt och helt själv i gustavs och min lill stuga, det var mysigt men sorgligt :(

igår gick det bra på linan, första dagen som jag är helt själv utan nån som hjälpte mig. hittills idag har det också gått bra :) im so fucking awesome! hoppas det flyter på såhär hela veckan! vi kanske får sluta tidigare imon eller vi kanske inte behöver komma alls för det är så lite att göra :D härligt !!
då blir det Dead By April och öl på slick med malin ;D ohyes !

när jag slutar ska jag ringa malin och fråga om vi kan gå och äta max :) är så mysigt att göra det när man jobbar eftermiddag sen gå hem i sommarnatten :P haha va löjligt det lät ! men det är mys...
sen duscha och lägga sig.... själv.... i en dubbelsäng... önskar man hade nån att ligga och tjöta och kramas med innan man somnar :(:/ jag får ta och skaffa mig en pojk nångång! det här går inte.

bilderna från peace and love kommer sen när jag orkar lägga upp dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0