Träffade

min emmis igår för första gången sen mars :| :D det var jätte roligt och jätte mysigt. vi satt med några på brända och mös en stund :) <3 vi kanske ska på heartbreak på lördag :)

i helgen var man playboy bunny ;) öron, svans, muddar, nätstrumpbyxor, fluga och ett svart linne. gissa om vi fick hela uppmärksamheten på heartbreak och berggrenska ;) det var kul. ska lägga upp nån bild här snart om jag får tag på en.

i tisdags promenerade jag till thererse och var med henne hela dagen :) kommer bli fler sånna promenader, riktigt skönt :)

har köpt ett par jätte fina mjukisbyxor :) dom är lila och sjukt sköna! och så har jag köpt ett par klackar igen också :P kunde inte motstå dom! <3 ska ha dom på lördag om det blir utgång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0