Bra mening

vad tiden går fort. det känns som att det var gustav och jag för bara nån vecka sen, men samtidigt så känns det som att det var flera år sen. jag vet inte själv vad jag känner eller har känt för honom den sista tiden vi hade, kanske dethär var det enda rätta vi kunde göra.
men samtidigt kan jag fortfarande inte tänka mig ett liv utan honom :( jag saknar honom, och jag saknar bonzo :( han känns fortfarande som den rätta för mig, att ingen kommer vara så bra som honom och det vi hade. för vi hade det bra, bråkade aldrig och hittade på saker tillsammans.

läser en blogg som jag följt rätt länge. den skrev jag om förut. hon har 2 barn och en staff med sin kille, men nu är det helt plötsligt är det slut mellan dom. det känns som att alla gör slut just nu! och dom som verkade ha det så bra och mysigt :( det känns som att tar det slut mellan dom som hade allt, radhus, hund och 2 barn, då kan det ta slut för vem som helst, när som helst. varför ens försöka ge kärleken en chans igen då?
jag läste iaf hennes komentarer och hitta den här meningen:

"Ibland får man chansa, och det behöver inte jämt vara bäst när det är rätt."

den tycker jag är bra. för visst behöver inte allt vara bäst, men är det rätt så är det :( och just nu känner jag att gustav är rätt, det har jag känt länge! men han känner tydligen inte samma sak :(
jag såg en framtid med honom, trodde han också gjorde det med mig men jag hade fel :'(
han träffar garanterat den där emma nu, jag får väl önska dom lycka till. hon har fått en bra kille.
jag kommer också hitta nån en dag. men om det känns rätt vet man ju inte :(

jag vill ha alla bilder på oss, men samtidigt inte. de skulle va kul att titta på dom om några år men samtidigt, vad ska jag ha dom till nu?
och jag vill inte att gustav ska försvinna ut ur mitt liv såhär, han har varit mitt liv så länge :( men samtidigt kan jag inte ha honom i mitt liv just nu, de blir för jobbigt.
förstår inte hur han klarar av att besöka therese och tobbe som han gör hela tiden, känner inte han att det här är jobbigt? har han redan gått vidare och glömt allt? och om han har det, hur har han mage att fortsätta träffa dom? om han tex är på g med emma? :'(
egentligen är han inte värd mina tankar eller tårar, han sårade mig så oerhört med att inte säga hur han kände under så många månader och "hålla på" med emma! man gör inte så! jag känner mig sviken och bedragen!

aja, jag fortsätter att inte tänka och känna efter så kommer det här lösa sig till slut. jag kommer bara va...




And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

Another shot of whiskey can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping in the way you did before

 


Kommentarer
Postat av: i

Hold your head up high and this pain will die somehow !

2010-06-28 @ 22:11:26
Postat av: S.s

De e MIN kamp låt.. Så den låter du vara ;P Nä lyssna på den. Den e underbar..

2010-06-28 @ 23:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0