Jobbar

har inte gjort nåt sen jag kom 6, SKÖNT! har varit så nervös inför dehär. det är något som det är brist på.
men det sätter väl igång snart.

skicka ett sms till gsutav igår och frågade om han dejta emma nu, han har inte svarat. jag tar det som ett ja då.
hur fan har han då mage att åka och besöka therese och tobbe!? fattar inte hur fan han tänker! så mycket som han har sårat mig! börjar dejta brudjäveln han va "otrogen" med men samtidigt åka och träffa min familj!? hur är han funtad då?
jävla as, han är inte värd mig. dom förtjänar varandra. kan man göra det en gång gör man det fler ggr, hon får gärna göra samma sak mot gustav så han känner det jag känner.

aja... har sovit max en timme inatt pga olika anledningar. så mycket i huvudet som man ältar om och om igen.

saknar ozzy :(

Kommentarer
Postat av: ida

men hon är ju skit ful så han har ju verkligen bytt ner sig isf :D

2010-06-29 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0