Nervös

idag är jag hemma på garanti, imon ska jag in på linan igen :/:| halvkul. där har jag inte varit på över ett år! och det var bara en dag, innan det var jag där hela sommaren 08. hoppas det går bra :/ kommer behöva fråga en massa för jag har ju glömt bort en del, men det kommer väl tillbaka ganksa snabbt hoppas jag!
ska va där imon och onsdag sen är jag ju ledig för jag ska på peace and love. sen hela nästa vecka, sen får vi se hur det blir. önska mig lycka till :/ GAAAH!!

sitter i stugan och solar just nu, mamma och pappa är i stan för lite grejer så det är bara jag och ozzy här nu.
rätt skönt.
i veckan måste jag ha tid o köpa tält + solstolar och dricka till mig och linda, undra hur det ska gå? har ju nämligen inget legg längre :/ ida får köpa ut åt mig på systemet :P haha
och så måste jag ju ta med mig passet till peace and love, skit kul! hoppas jag hittar det ! KAOS.

helgen va kul, fira midsommar i stugan på fredagen och festa på lördagen :) det blev heartan sen hem. hitta ida snyftandes i trappuppgången :P hahah! sen vid 7 vaknar jag av att hon ligger och skriker "NIIINAAAA!! JAG DÖÖÖR!!" i mamma och pappas säng :P det fanns ingen mjölk eller cola :P haha!

det blir halloumi och pasta här ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Vidarmathea

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-13 @ 19:23:27
URL: http://vidarmathea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0