Ozzy ♥

saknar min älskling :( de va lääängesen nu som jag fick va med honom en hel dag! jag jobbar hela tiden och han är ute i stugan med mamma, sen när jag slutar kan jag inte ta mig ut dit på nå sätt.
och nu får jag inte träffa honom på 3 och en halv dag :(! och sen är det jobb på måndag igen.

snart ska jag sova, har hållit igång sen 6 imorse nu. jobbat, köpet alkohol, tält, solstolar osv och har nyfärgat hår :) nu sitter jag och myser i gustavs gråa mjukisbyxor, yes dom är här och nu är dom mina :)
har skit ont i ryggen, skulle va skönt att bli masserad och sen kittlad... de va också jääätte längesen! de brukade gustav göra på mig ofta.



aja. godnatt. imon startar man dagen med en öl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0