Peace&Love

FYFAN VA KUL VI SKA HA :D!
längtar verkligen nu! kommer verkligen bli en upplevelse! festa och glömma allt skit!!

och snart kommer Ozzy hem och sover med mig :D :D har inte träffat honom på ett dygn nu! och skulle inte pappa ha kommit hem med honom nu skulle jag antagligen inte fått träffa honom förns på söndag när vi kommer hem från peace! :O usch det hade varit min död! MY BABY <3 MITT ALLT!

det går okej på linan iaf, det ljusnar en del när jag står vid stationerna så det här kommer jag klara! jag gör mitt bästa iaf och det är ju bara imon och nästa vecka som jag ska va där...

nu ska jag och min bästaste karl lägg oss i dubbelsängen och breda ut oss :) har choklad och cola också, kan det bli mycket bättre? nope :) älskade hund.



jag ska skrika mig hes och vara full och galen ,
älska i leran och på bajjamaja ska jag skita ut alla min bekymmer !


Kommentarer
Postat av: Korneliusveronica

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 14:35:46
URL: http://korneliusveronica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0