Ruta ett igen

nu är jag tillbaka på ruta ett igen :( allt gick ju så bra när vi inte hördes av eller sågs!
men i tisdags va han hemma hos oss och träffa ozzy och nu sitter jag här och mår HELVETE igen :(!
det var verkligen SISTA gången vi sågs och hördes nu! nu tänker jag inte svara på sms eller nåt mer, för jag kan inte gå vidare om vi har kontakt :(! det går bara inte.
jag vill inte veta vad som händer i hans liv, jag vill inte veta vad han gör eller vem han är med! jag vill inte tänka på honom mer :( jag vill inte må såhär mer, jag vill INTE sakna honom mer!!

usch nu vill jag bara hem och dra täcket över huvudet och sova bort dom närmsta månaderna :(!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller vara med r ;)

2010-06-03 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0