Fredag

jobba till halv 9 sen är det helg <3

imon var det ju tänkt (igen) att malin och jag skulle ut eftersom det inte gick förra helgen fast vi betämt det länge, men blir det så? nej.
hon blev sjuk igen i tisdags så vi får väl ladda ner nån film som vi alltid gör sen gå hem och lägga oss.
två händer räcker inte till för hur många ggr vi sagt att vi ska festa men alltid på onsdagen eller torsdagen har det blivit problem och "vi får hitta på nåt annat kul ist och gå ut nån annan gång".
hon kan ju självklart inte råför att hon är sjuk, blir sjuk hela tiden eller inte har pengar, thats life.
men det har kommit så långt att jag inte blir överraskad längre, att jag alltid väntar på det där smset eller samtalet på torsdagen med meningen "det går inte, vi får ta det en annan gång".
aja, så nu blir det inget. IGEN. men vi får väl göra nåt annat som vanligt. som pengar inte ingår i. som vanligt. som att ladda hem nån film eller gå ut med hundarna. som vanligt.

jag vill ju fan göra nåt kul! skapa minnen! kolla på film varenda gång eller gå ut med hundarna skapar man inte minnen till! om ni förstår vad jag menar? då ska det hända något riktigt speciellt.
jag vill ut och bli full och galen! sommaren 2008 var underbar <3 jag och helena hade SÅ JÄVLA KUL! verkligen en sommar som jag aldrig kommer glömma. så synd att alla ska bli så torra när dom skaffar kille :(

aja, nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0