Fredag

ja äntligen fredag skulle man ju kunna säga men nej, imon ska jag jobba.
lika bra det, har inget annat för mig, får skit bra betalt och slutar ändå 2 så att...

imon skulle malin och jag ha festat men de blev inte så för hon är sjuk och går på pencillin. SÄLLAN hon är sjuk alltså! och det slår aldrig fel när vi har tänkt festa. jämt. aja... 
helena och danne kanske skulle va i stan så man kanske kan dricka med dom.
vill iaf göra nånting kul så man känner att man har gjort nåt i helgen! får se hur det blir :/
köpte breezer lime på systemet igår :D är så sugen på att testa! gör väl de imon kväll i min ensamhet :P
har ju druckit smirnoff lime förut och dom är AS goda! så jag hoppas dom smakar lika.

lägger in två gamla låtar från tiden i sthlm :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0