Orkar inte

orkar inte cykla ner till stan för o köpa en massa saker idag känner jag. men färgning av hår och mys med hundarna blir det iaf <3

gustav har inte ringt eller ens skickat ett pyttesms. och jag tänker INTE göra det först.
men har han tagit sig tid att skicka sms till henne kan han dra åt helvete! då är det slut.
vet inte ens om jag har nån lust att vara hemma när han kommer hem imon. jag vill inte se han.
det känns som att han varit otrogen på riktigt, som att jag inte känner honom längre, som att vi har gjort slut.
visst, jag har varit en riktigt dålig flickvän senaste året så jag får skylla mig själv, men otrohet är ingen värd oavsett hur man är.
tyckte meningen ida skrev på facebook var bra:
"
Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn."

det återstår att se vad som händer imon. fortsätta, dumpa eller dumpas.


och det som stör mig mest är att han säger att jag får ta nummer av killar och prata med dom.
antagligen för att han själv vill göra det? annars hade han aldrig sagt så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare :( ! du ordnar sig :D ida hjälpa

2010-03-26 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0