Söndag

i fredags sluta jag 2, åkte hem och duscha sen sov från 4 till 6. sen gick hem till mamma och pappa och vi käka thaimat :D vid 11 kom ida och niklas och vi åkte lite bil. efter det åkte ja hem och färgade håret.

igår shoppa mamma och jag lite grann i valbo :) sen kom gustav hem till mamma och pappa och då åkte vi till mc donalds där jag fick en fisk meny :D! sen vidare till ida för att dricka lite med henne och hanna. precis när gustav skulle åka vid 11 ringer eme och frågar om vi hade tid och lust att skjussa henne till söderhamn för hennes hund hade blivit stulen och fanns där hos polisen, så det gjorde vi.
gustav skulle egentligen till niklas och dricka och jag skulle med ida och hanna, men det är väl klart man ställer upp när nåns hund blivit stulen. tänk om det hade varit bonzo eller ozzy, då hade jag dött!

aja, och idag har det inte hänt nånting speciellt. ikväll (snart hoppas jag!) ska vi hem till ida och niklas och käka lasagne :) är AS hungrig nu! skulle kunna äta hela formen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0