Sviken

gustav smsar med en tjej som heter emma. hon är ny på weight pullingen och gustav tjatar om att hon ska följa med som sällskap i hemlingby hela tiden. senast igår. han lägger in flörtgubbar i varje mess och skriver allmänt flörtigt. men han säger att han bara vill vara trevlig, men det är STOR skillnad på o bara va trevlig och att flörta! och gustav flörtar! han är inte bara trevlig.
han smsar med en camilla också för han skjussar henne till träningen för att hon inte har nån bil, och det är okej, men han smsar inte alls lika mycket med henne som med emma! till camilla skriver han bara tider dom ska ses och när han ska hämta upp henne. med emma vill han ha sällskap på promenaderna "utanför" träningen, mitt i veckorna, ja senast igår "jag ska ut och gå i hemlingby, vill du följa med är det bara o komma :)".
till mig sa han att han bara ska ut och springa.
och han kan skriva helt plötsligt bara ändå ett mess med "det är blött och plaskigt, nu skulle man ha dina stövlar ;)".
och tex "jo klart du ska med! jag hämtar dig, finns plats för både dig och vovven :)".

men nej, enligt honom är det ingenting, så jag får väl tro på det då. och glömma att han betett sig underligt den senaste tiden. skickar massa sms och ler, och går in på facebook stup i kvarten.
men näe, det är inget. jag är bara jobbig.

jag sa åt honom att under helgen i fjällen får han känna efter jävligt noga på hur han vill ha det, för jag ska veta det innan den sista! för ska han ha henne så tänker inte jag betala en spännjävel i hyra! då flyttar jag hem.


Kommentarer
Postat av: S.s

Men de kanske e som han säger. Att de inte e någonting. Berätta för honom att du känner dig sårad o att du känner dig hotad av henne. Han kanske inte vet att du känner på här för han kanske inte ser de som att de e nå mer än vänskap. De ordnar sig <3 ;a.

2010-03-25 @ 12:50:42
Postat av: L.s

har man ett förhållande så håller man inte på så , visst ska man få ha tjejkompisar men attt bjuda ut henne på promenader stup i kvarten och bönar att hon ska med och inte sin sjävlaste flickvän är inte rätt !!!!! fråga honom hur han skulle tycka de va om du gjorde samma sak emot honom, tror inte de skulle uppskattas från hans sida... tycker de är dumt !

2010-03-25 @ 13:40:25
Postat av: Anonym

Men va fan man ser ju inte vad man skrivit.

2010-03-25 @ 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0