100.000

längtar till lördag :D
vet inte vart vi är innan interpool men efter ska jag på efterfest iaf :D hittar jag stoffe får vi säkert följa med hem till han :D!

imon ska jag och ida ner på stan en snabbis för jag behöver köpa ett par strumpbyxor och en vit BH till klänningen ;)
sen ska vi sola och bli snygga :)

kom på en sak, om jag sparar alla mina löner jag kommer få nu från ericsson så kan jag ha upp mot 80-100.000 kr sparat sen :D
då kan jag köpa lägenhet, hus eller radhus med min nästa kille, eller själv. och om jag har jobb också såklart :/ annars kan jag ju inte ta lån. men då är det inte helt omöjligt iaf :) det kommer närmare och närmare...

nu ska jag lägga mig och kolla på tv. Ozzy&Jag sover här hos ida och niclas igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0