Framåt


jobbat idag sen cykla jag och ozzy ut till hemlingby och gick nån timme i det fina väderet :) cykla hem och käkade, niclas och ida kom, sen övningskörde jag med pappa hem till therese en stund :) efter det åkte vi ut till stugan så ozzy fick träffa molly och nu är vi hemma igen.

aja, bryggan är i förresten :) 
och så har jag sågat av huvudet på "björnen" gustav skulpterade av en trästump förra sommaren! det kändes SKÖNT att såga av den ska jag säga er! nu ska jag bara elda upp den också.

nån dag snart ska jag köpa en systemkamera :) hitta en skit bra och skit billig på elgiganten! kommer bli såå roligt :D


Kommentarer
Postat av: Paulolivia

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-02 @ 16:01:40
URL: http://paulolivia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0