Fredag

imon ska niclas, ida och jag sova i stugan igen :D såå himla mysigt att va där. inte lika mysigt o sova ensam på soffan dock :( önskar jag hade en karl att gosa med jag också!
aja, vi köper antagligen godis och läsk igen och kollar på film osv :) om man inte ska va nyttig och köpa grönsaker eller nåt? måste ju börja tänka på figuren nu.

och på lördag vet jag inte alls hur det blir. malin och jag kanske skulle ner en snabbis och kolla på bilar mot kvällen iaf :)

nu ska jag in i en varm dusch sen sova. bränner på magen efter solningen men det är det värt! för FAN va brun och snygg jag är nu ;)!



speciell låt :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jävla f*tta ! jag vill oxå vara sådär brun :( / i

2010-05-07 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0