Hos Therese

niclas, ida och jag är hos therese. stackars teo slog huvudet igår och fick en bula stor som en pingisboll :/ men nu har den börjat gått ner iaf :)
idag efter jobbet sola jag och mamma igen, ska sola imon med. måste se brun och fräsch ut till helgen om det blir lite festa :) kan ju inte sitta hemma och deppa hela tiden.

ida och jag ska pierca tungan, vet inte när men jag vill verkligen :P är så snyggt!
och i höst ska hon och jag utomlands, jag bjuder :P party en hel vecka :D!



har läst en blogg något år nu och följt med sen första barnet och nu har dom en till :) jätte söt! dom bor i radhus och har en amstaff och verkar ha det så mysigt! väldigt fina bilder tar hon också. värt och kolla in :)
crazyangel.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0