Körkort

sov hos ida och niclas inatt :) och nu har ida och jag varit på ya och skrivit in mig och bokat körlektioner så nu jävlar ska jag ha körkort ;D

jag får flytta in hos stoffe förresten ;P haha ja, jag har ju allt i flyttlådorna redan så det går ju snabbt o gå dit med allt skrev jag tillbaka ;P haha vi skämtar ju, men det skulle faktiskt vara kul, han är ju rolig och snäll ^^!

aja, på lördag ska malin och jag till interpool för att bara sitta och ta en öl :) jag ska sola som fan tills dess så jag blir brunare och så tänkte jag använda min nya vita klänning från nelly ;) och ett par söta klackar!
fyller ju år på torsdag också så vi firar varandra där då :D! kommer bli SKIT KUL :D
kanske ringer linda också?

aja, nu ska jag titta lite i körkortsböckerna :) tjing!


Kommentarer
Postat av: S.s

De gör du rätt i...love

2010-05-11 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0