Måste tänka

positivt.
jag är snygg, singel och kan göra vad jag vill (sen om jag vill göra det är en annan sak), jag har en underbar familj, en underbar hund, underbara vänner, en mysig sommarstuga, jobb och snart körkort.
det inte så roligt att bo hemma hos föräldrarna men jag kan spara alla löner iaf och sen köpa lägenhet eller hus.
det är inte ett dugg roligt o var singel men tids nog träffar jag väl en kille som vill ha mig........

jag längtar till midsommar och att åka båt på sommarkvällarna <3
jag längtar tills jag hittar nån som vill ha mig och som jag också vill ha.
jag längtar till körkortet och till ett "fast" jobb.
jag längtar tills jag har radhus, hus eller lägenhet med den jag älskar och som älskar mig.
jag längtar tills vi kan rusta där och planera bäbis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0