Pannkaka

gör pannkakor nu :) det ska bli så gott!
lyssnar på foo fighters - my hero! ÄLSKAR DEN! blir aldrig less fast jag lysnnar på den hela dagarna på jobbet och hemma :P sen tänker jag på 2 vissa personer när jag lyssnar på den också :P haha! vet inte varför :P det har inget med låten att göra, det har bara blivit så av nån anledning.

aja, på fredag kommer helena hit och då ska vi dricka och grilla lite om vädret tillåter :) träffade på madde när jag var ut med ozzy nyss också så hon är på :D det kommer bli mys!
sen på lördag ska jag och malin ha movienight som vi har ibland :) med massa skräckfilmer hela natten och godis! (alternativ grönsaker!)

nu bränns pannkakan :O BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0