Sista april

spenderades i stugan med ida, niclas, mamma och pappa. vi grilla och hade mys framför tvn.
i lördags köpte jag säng och golv. nu fattar jag nästan inte varför jag köpte sån stor :( gustav ligger ju  inte på andra halvan :'( kommer bli tomt....
sen på kvällen åkte niclas, ida och jag ut till stugan och hade jätte mysigt med massa ljus, godis, läsk och film.
kommer ihåg för flera år sen när jag och gustav åkte ut dit själva och drog fram sängen ända fram till tvn, tände massa ljus och hade godis, läsk och film. bada näck gjorde vi också :P och det var alldels dimmig och tyst kommer jag ihåg. det är ett minne, bland miljoner mysiga och romantiska minnen till, som jag aldrig kommer glömma <3
aja :(
idag har hela området i stugan städat, så nu ser det fint ut. sen grilla vi korv.
och nu på kvällen la vi golv i rummet jag ska bo i. det blir fint. imon kan jag säkert ställa in sängen där och göra "hemtrevligt".

nu ska jag sova. börjar 6 imon :( VILL INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0