Upp och ner

det går upp och ner just nu.
ena dagen mår jag bra och allt känns okej. andra dagen kan jag må SKIT dåligt och bara vilja ta livet av mig :( idag är en sån dag.
jag SAKNAR gustav och bonzo :(! vill ha dom hos mig! vill inte ha nån annan kille och bonzo var ju MIN bäbis <3!! som jag gick promenader med, som jag gjorde rumsren, som jag sov och gosade med <3 INGEN annan tjejs bäbis :(! det var MIN och gustavs bonzo :(
min älskling, mina älsklingar <3 mitt allt! jag saknar o kramas o pussas med båda två! :(

jag är inte kär i gustav längre, men jag är förälskad! jag älskar gustav :( hans uteseende, hans personlighet, han sätt att vara mot mig osv :( jag trivdes med honom, älskade vårat liv vi hade, vi hade det BRA, bråkade aldrig (kanske om städning och disk) men annars var allt bra :( jag såg fram emot att köpa radhus/hus med honom och få en bäbis eller två i framtiden. jag visste och vet att vi skulle fått det bra och jag kände mig trygg! men han känner och tyckte tydligen annat nu helt plötsligt :(
har det gått bra i 8 hela år så varför skulle det bli såhär nu? utan förvarning.

jag vet att jag KAN få en bra kille igen, nångång. och jag vet att det inte tar slut på amstaffar bara för att bonzo inte är ”min” längre :( men jag vill inte ha andra killar eller amstaffar!!!
JAG VILL HA GUSTAV OCH BONZO!!!!! inga andra :(
och jag måste börja visa hur jag känner! jag ska aldrig mer vara så kall, elak och tråkig mot en pojkvän igen!

usch när ska det här ta slut? när ska allt bli BRA? eller iaf OKEJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0