Ångrar mitt hår

FAN va jag ångrar sidecuten då -.- det är snyggt men jag hade det ju typ hela 08 så jag har lessnat på det också! nu kommer de ta ett helt år innan man ser normal ut i huvet igen, SUCK. funderar på om jag ska färga om håret till svart igen? alltså shit va less jag blir på mig själv, jag är ALDRIG nöjd! men det här röda ser fan inte bra ut, det ser fan brunt ut :| ovårdat och urtvättat. och sen är det nästan inte ens rött, det är rött i hårbotten och mörkrött/svart i resten av håret. skitfult. och med det röda syns sidecuten ännu mer än vad det skulle göra med svart hår.
vad ska jag göra?! :| orka.

vill dricka i helgen. ska fråga malin. har inget annat liv än att dricka, plugga och söka jobb nu för tiden.
hoppas på olearys också. öl och karlar. jag behöver fan en karl. GE MIG KÄRLEK LIKSOM!!
singel livet suger ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0