Framtiden?

gud, jag vill så mycket på en gång! att allt ska ske bara SÅDÄR! helst NU! IMON!
och jag vill så olika. jag vill allt. jag vill så mycket att jag inte vet vart jag ska börja.

jag vill ha ett fint gammaldags hus nånstans, MITT INNE skogen utan grannar, nära havet. med en kille som jag trivs med och älskar, och som älskar mig :P haha såklart! där skulle vi skaffa en till hund, en staff såklart :) eller kanske två :D! och barn. och vi skulle gå långa promenader i skogen varje dag och släppa hundarna lösa :D det är fan det BÄSTA som finns!

eller så skulle jag vilja ha en skitfin gammaldags lägenhet MITT INNE stan. med kakelugn och högt i tak. men en kille som jag trivs med och älskar och som älskar mig igen såklart :P men vet inte om vi skulle kunna skaffa staff då :/ det känns bättre ute blann ängar och skogar. men då har vi iaf lilla ozzyboy :) och så skulle vi skaffa barn och... gå på stan varje dag? :P hahah njaaa...

aja, det spelar nästan ingen roll vad/vart/hur det blir. men helst vill jag ju ha drömmen med hus och staffar ute på landet ^^ får hoppas att man träffar en snäll kille nångång som älskar hundar och naturen lika mycket som jag. hoppas, hoppas *håller tummarna*

men just nu är jag där jag är. skulle velat att jag hade allt det IMON men så går det ju helt enkelt inte till tyvärr :( så nu får jag ist koncentrera mig på körkortet och jobb. när jag har det skulle jag lätt (om jag kunde) skaffa ett hus ute i skogen med min älskade och efterlängtade staff :D o sen får karl och barn komma när fan de vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0