Godkänd

nu är jag godkänd allt på teorin men man måste ju fortsätta plugga så det verkligen fastnar! annars blir man ju fan cp om man måste ta om skrivningen igen o igen! skulle ju va förjävla skönt om man fick G redan första gången!
längtar till halkkörningen nu, så den är ur världen! sen som sagt blir det mer plugg och körning med pappa, kanske nån mer körning med YA men sen får det fan vara nog där! jag är inte gjord av pengar precis och det är ju STÖRT hur dyrt det är! och det kommer bli dyrare nästa år :O

så nu är det FAN heller långt kvar tills jag tänker skriva och kör upp! men känner jag mig rätt kommer jag kugga flera ggr. flera, flera ggr. MEN JAG TÄNKER INTE GE MIG!!


aja. nu ska jag ut med ozzyboy igen.
fridens liljor på er.
haha tss....

Kommentarer
Postat av: Emma

Gå till Ansans, dom är skitbra och billigare än YA! :)

2010-11-25 @ 22:44:58
Postat av: nina

jaså, ja det kanske får bli så då :P får ta och kolla upp det där.

2010-11-25 @ 22:49:28
URL: http://niinaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0