Komplimanger

loggar in på ett community jag har (som jag inte brukar gå in på så ofta) och har 7 olästa mejl.
sånna mejl gör ens dag och ibland behöver man verkligen få höra sånt, speciellt nu när allt är emot en typ.





Hallå tjejen! Ville bara säga att du är det vackraste jag sett på länge... *ler*


-----

vad sexig du är ;-)

-----

du är väldans vacker (:

-----

sjukt sexig babe

----

Tösa är urjävligt söt på kort

-----

Lust att prata?

Ser jättesöt och snäll ut

verkar bra tjej enligt din press

Är du modell?

Kram


-----

du ser riktigt bra ut



Kommentarer
Postat av: ida

sånt där får jag höra varje dag ;) haha

2010-11-02 @ 11:42:16
Postat av: nina

skryt lagomt duuuuu ;P

2010-11-02 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0