Mycket o göra

ida åkte in med niklas till akuten nyss :/ undra hur många timmar dom kommer få vänta där? malin fick ju sitta från 3 på natten till 10 på morgonen en gång om jag inte minns fel, och hon hade buksmärtor också! sjukt alltså....

imon har jag mycket o göra! måste skriva cv nu, skicka det på mejlen, skriva ut den imon och ner på af o lämna in. sen måste jag kopiera arbetsgivarintyget från lernia och posta det till alfa, mamma o pappa har fixat skrivare nu så nu kommer det hända grejer tack och lov! efter de borde jag knodda teori men det blir ist stan med helena :) måste ju ta vara på tiden hon är här för vi ses ju inte så ofta! ska köpa nya bh:ar och svarta stay ups och strumpebandshållare ;) dom vita förstörde jag med fejk blod förra helgen men nu vill jag ha svarta ist.




men efter det blir det att knodda teori faktiskt! en fredag! aja... har ju inget liv anyway så...
OCH JAG VILL HA MITT KÖRKORT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0