SÅ JÄVLA LESS!

tog en fika med malin idag, de va nice. pluggat teori i flera timmar idag också. mindre nice.

imon är de körning, en jobbig jävla körning. jag och en till elev ska träna omkörningar nånstans, så JÄVLA FUCKING onödigt :@! men det är man tydligen tvungen till nu för tiden så aja.... efteråt blir de plugga!! fyfan va jag hatar o plugga :@! men jag vill ha mitt jävla KÖRKORT SNART!!!!!! hatar det här :@ GE MIG MITT KÖRKORT!!! jag kan fan köra utan några som helst jävla problem!!!!! ska boka halkbana imon med, för nu orkar jag fan inte vänta på att dom ska boka åt mig för det händer ju fan aldrig! jag kommer ju förfan ingenvart! jag står och stampar på ett och samma jävla ställe och jag börjar för i helvete förlora MOTIVATIONSJÄVELN!!!!!!! :@

sen blir de att köra hemma med pappa, plugga ännu mer och sen ska jag boka teori och uppkörning! för jag KAN köra! jag behöver inte slänga ut mer pengar på fler värdelösa jävla körlektioner som inte ger mig ett jävla piss!! :@ jag blir bara fattigare!

JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS!!!!!!!!!!! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0