Tankar

usch vad jag vill ha min Mira nu! jag tänker på staffar hela dagarna, läser på internet, köpt böcker och skickar mejl till uppfödare om div frågor osv. vill verkligen ha en! men jag är så jävla rädd att jag ska göra fel :(

men ska jag verkligen satsa på o skaffa en så är det ju bäst läge nu när jag inte har fast/heltid nånstans. så jag kan göra den rumsren, uppfostra den och gå kurser, för skaffa en valp när jag har jobb går ju inte, då har jag inte tiden för att göra allt det. men skaffar jag en nu så kan den antagligen va hemma ensam ett par timmar när jag börjar jobba sen. och då är den också rumsren osv.

men jag har ju ozzy också :/ men ida säger att hon kan ha honom första och kanske andra året också så jag bara kan fokusera på Mira och det skulle ju vara helt perfekt.
men jag känner att körkortet går först just nu. och har jag körkort kan jag åka med Mira ut till stugan och skogen hur mycket jag vill sen också! så det först. men det är inte så långt kvar förns jag har det :) så kanske en liten Mira till våren? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0