Karljävlar

lördagen blev lyckad :) klädde ut oss och utgång på de.
synd bara att jag inte träffade S ute :( då hade jag gått fram och sagt typ "hellre att du ber mig dra åt helvete än ignorerar mig som du gör, de skulle göra mindre ont!".
fast, att han ignorerar mig är väl kanske ett tydligt tecken nog att han inte är intesserad mer...? :( :(

jag gillar ju honom skit mycket och har alltid gjort de men alltid vetat att han skulle göra såhär :( så jag har varit kall och hållt känslorna på avstånd, men precis när jag släpper taget och låter mig käras ner ännu mer börjar han ignorera mig? varför? vad har jag sagt? vad har jag gjort? :(
aja.... jag tänker inte slösa mer tid på att tänka på honom!


bläää va less jag är på mitt liv just nu!!


Kommentarer
Postat av: i

jag träffade honom ute i lördags !

2010-11-01 @ 12:13:35
Postat av: nina

jaså? bläääääääää

2010-11-01 @ 23:06:22
Postat av: Steffenamy

God bless you

2011-03-22 @ 10:55:55
URL: http://steffenamy.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0