AJ

skulle inte sitta helt fel med massage nu, min rygg dödar mig! :(

måste försöka sova nu, ska upp tidigt för att köra igen. dom där jävla körningarna, usch har ingen lust längre men måste fortsätta så jag får det där jävla körkortet nångång! men de känns som att jag inte kommer nånvart :( segt som fan!
men sen vid 5 ska jag och malin gå och kolla på ettan på jägargatan iaf så det ska bli kul. får se om jag tar den, får se om jag vågar. men värt att ta från sparpengarna tills jag får jobb är det iaf tycker jag! hellre de än att bo kvar här hemma. leva snålt men det känns helt okey.

aja.
önskar en person var här nu.... undrar vart han är ? är han ens i sverige ? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0