Älskade farmor♥

igår dog farmor. och jag vet inte vad jag ska skriva :'(
men nu har hon de bra iaf, hon är med sina föräldrar och sin dotter Kina ♥ de känns skönt.
vi kommer ses sen, det är jag säker på. det kommer vi alla ♥

en av många minnen är när jag sov över hos farmor när jag var liten och inte kunde sova, så jag låg med en av hennes nallar och försökte knyta en rosett men det gick aldrig och jag blev less och gav upp. så jag gick in till farmor i vardagsrummet och fråga om hon kunde visa mig. sen gick jag och la mig igen och försökte och försökte en bra stund och sen vips fick nallen en fin rosett runt halsen :)! jag blev JÄTTE glad och sprang in till farmor och visade och hon berömde mig och jag kände mig jätte duktig :)

Älskade farmor ♥ vi kommer alltid att älska dig och aldrig att glömma dig och den du var!
 


Kommentarer
Postat av: ida

eller den där jätteläskiga sjömanstavlan hon hade i hennes sovrum som hon alltid fick täcka över med en filt för jag va så rädd för den <3 :'(

2010-10-18 @ 23:21:22
Postat av: nina

heh jaa den va läskig.

2010-10-18 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0