Boka resa?

ne man kanske ska ta o boka en resa? bjuda malin på de så bara hon och jag kan dra iväg nånstans o bara ta det lugnt, sola och bada i en vecka :) vi har ju aldrig gjort något sånt hon och jag, åkt iväg nånstans. och jag har ju pengar så det räcker och blir över... skulle va kul o överraska henne men de blir svårt :/ vet ju inte hur de kommer se ut den närmsta månaden för henne med diverse grejor. får fråga poppe. både hon och jag behöver komma bort o göra nånting KUL!

har varit vaken sen 5. får se om jag drar ner till stan idag...

Kommentarer
Postat av: Petra Ahlsten

Gillar om det du skrev! Underhållande att se lite bra grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 09:34:30
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0