COLA♥

äter pappas fisksoppa, vitlöksbröd och cola nu :) ÄLSKADE cola ♥ du gör livet värt att leva!
nyss hemkommen efter körning och solning :) och nu blir det TEORI!!! bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.

funderar och funderar och funderar på om jag ska ta lägenheten eller inte. vågar jag? pappa säger att jag ska, ida säger att jag ska, malin säger att jag ska... så jag ska nog..... eller ah, vi får se. har till 12 inatt att bestämma mig. pengarna går ju till nåt vettigt iaf, annars super och shoppar jag bara upp dom :/



Kommentarer
Postat av: Jimastrid

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-06-21 @ 08:56:29
URL: http://jimastrid.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0