FIN lägenhet!

guuuuud va fin den var! nytapetserad också. mörkbrun tapet med ljusbruna cirklar typ i vardagsrummet, vinrött i hallen och vitt med svarta blommor tror jag i köket :) alldeles lagomt stort och tjejigt :)
hahaha liiiite roligt va de att jag ser RÄTT in i gustavs och min gamla lägenhet, men den här var på våning 2 och vi bodde på våning 3 så preciiiis rakt in va det ju inte... men inte långt ifrån :P haha tänk om han fortfarande bodde kvar! :P bah Tjaaa :P!

aja. nu måste jag fundera som FAN på om jag ska ha den eller inte, svar senast torsdag! det är värt det! tror jag :/? måste bara ligga i som FAN o söka jobb så jag slipper ta så jävla mycket av sparpengarna. och inom ett halvår borde jag ju ha ett jobb? hoppas jag. annars blir det hemflytt igen. pank och bor hemma igen :/ ingen hit direkt men vafan man lä väl chansa och försöka här i livet!
jag skulle få det jätte mysigt iaf :)

körde idag, måste plugga nu :/:( tråkigt som faaaan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0