Halloween

nu går jag i engstaff tankar igen. har mejlat en som säljer engstaff/amstaff valpar så får se vad hon svarar. men det blir ju blandras och det vill jag helst inte ha när det gäller staff, men skrev bara för att fråga lite olika saker så som pris, vad dom träna med sina hundar, tik/hane osv...
man är ju nyfiken.

snart ska jag hem till malin för o kolla på film. imon är framors begravning. och på lördag ska vi spöka ut oss i stugan - men det kommer bli lugnt för min del !
jag har köpt en sjuksköterskedräkt med blod på förklädet + huvudbonad :P den nedanför här! och så ska jag tupera håret, kommer se helt galen ut :P kommer bli skit coolt! kommer bilder sen :)



usch vad jag saknar honom :(......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0