Nästa helg

på fredag blir det fest med malin (och poppe?) :D och jag ska använda min nya nelly klänning till svarta strumpbyxor och mina sjuuuukt höga och sexiga heels ;D måste bara klacka om dom och SOLA som fan i veckan bara! ska köpa en hel platta smirnoff o öl också :D längtar som fan!

jag hoppas på att "Han" är i stan och vill ses efter...... men de är tveksamt efter förra samtalet vi hade :/:( de va jag som fucka upp det med o börja tjafsa om skit saker. men ska skriva till honom nu om han kommer in på face, får se om han svarar.
saknar ju honom :( :( :( inte träffats på as länge nu ju!



Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man, yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0