Fredag

kom nyss hem från eme, har sovit där inatt :) ♥ vi träffade på världens sötaste staff bäbis när vi var ut med ozzy imose :) bara 9 veckor, helt vit med brunt runt ena örat.
aja, nu vet jag inte alls vad jag ska göra. försöker få tag i malin men hon svarar inte.

orkar inte gå på heartan ikväll, orkar inte med folk, orkar inte göra mig iordning heller... det känns så meningslöst på nå sätt. vem ska jag göra mig fin för liksom?
festa känns meningslös nu för tiden också, även fast det kan va kul ibland. göra nå annat liksom.
men för det mesta känns det meningslöst.

men imon blir det stugan jag, malin, ellen och ozzy :D 
göra mat (halloumi pasta!), kolla film och gå promenader i skogen ♥ :) DET känns inte meningslöst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0