Litsas Lefkoniko Beach

sitter och tittar på resor. vill så gärna åka till kreta igen! nu var det snart exakt ett år sen vi var där! ETT ÅR!
gud så mycket som ha lyckats hända under det här året! bara skit faktiskt. trodde man inte :(
sitter iaf och tittar på ving på bilder från vårat hotell vi bodde på på kreta ♥ saknar den poolen, rummet och stranden :(
skulle jag beställa en resa till kreta igen skulle jag vilja beställa på det hotellet igen! men samtidigt inte :( jag skulle bara må dåligt och tänka på gammla minnen.
så de måste få bli ett annat hotell.

nyss hemkommen från interpool med ida, nisse lasse, bror, linn och brors syster :) det var en trevlig kväll :) nu sitter jag och pratar med poppe på facebook. ska sova snart, om jag kan slita mig från ving :P
vill så GÄRNA åka utomlands! BEHÖVER verkligen det!



Kommentarer
Postat av: Remijennifer

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-12-20 @ 07:16:38
URL: http://remijennifer.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0