Mira ♥

jag måste skynda på med körkortet nu så jag kan hämta hem min staff snart ^^!
längtar så ENORMT mycket! har tänkt ut allt. första året kommer gå på omkring 35 000 kr men det är det värt ^^
sen har jag min lilla Mira ♥ och allt kommer gå så himla bra! :D

bryr mig inte ett dugg av vad folk tycker och tänker om det, jag VET att det kommer gå bra o bli bra så andras åsikter är inte värd mer än en påse skit. hon kommer bli den mest finaste, snällaste, uppfostrade och underbara staff som nån nånsin kommer ha mött! jag ska lägga ner hela min själ, all min tid och alla pengar på henne så det är inte klokt!

djur och natur är mitt intresse, utan det dör jag, så det här känns så himla rätt! får hoppas att min nästa pojkvän tycker om djur och att vara ute i naturen lika mycket som jag också :P annars har jag alltid Malin och Ellen som får följa med i skogarna :) (och/eller hennes nya jack russel).

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

och min Bilbo :D / ida

2010-09-19 @ 16:52:40
Postat av: S.s

2010-09-19 @ 20:18:13
Postat av: S.s

Inte en till hund!!!! <3

2010-09-19 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0