Cykel

körde med pappa ikväll, gick skit bra, fickparkera gjorde jag också utan ett enda fel :) jag är grym.
sen blev det En unge i minuten på tv och jag va bänkad! även fast jag tycker att det ser skit läskigt ut så måste jag kolla! fascinerande ju :P haha!

usch känner hur fettet bara gror som ogräs på mig :( känner mig stor som ett hus! i veckan ska det inhandlas cykel :D är ju fan skit kul att cykla och speciellt med bra musik :D då kommer det bli många turer ut mot stugan kan jag lova! och, ja, överallt! jag är skit peppad!
har fan inte en enda muskeljävel kvar känner jag :O det bara hänger och dallrar lite här och var på kroppen nu. USCH! :/ nä, nu ska här börjas cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0